4. ročník minikurzu ZDARMA pro podnikatelky

NAJDI SVŮJ
COPY-TYP

I vy můžete psát texty a prodávat tak, aby vás to bavilo – a aby to fungovalo!

Udělejte si jednou provždy jasno v tom,

jaké texty a strategie opravdu fungují pro vás a vaše publikum.

image1241

1. krok

Díky mé copy-typologii pochopíte, jaké texty a prodejní strategie jsou pro vás přirozené. Už se nebudete nutit do něčeho jen proto, že to funguje ostatním.

image1241

2. krok

Dostanete jasný návod, jak oslovit a zaujmout různé typy čtenářů. Díky tomu vás psaní konečně bude bavit – a namísto chaosu budete mít v hlavě jasný systém i strategii, jak psát, tvořit kampaně a prodávat.

image1241

3. krok

Zjistíte, jak popisovat v e-mailech a na sítích pořád tu stejnou nabídku, abyste se nenudili vy ani vaši čtenáři. A prozradím vám i můj tajný recept na úspěšnou prodejní kampaň!

Kdo pro vás minikurz připravil?

Jsem copywriterka a marketingová mentorka pro podnikatelky, které tvoří a prodávají online kurzy. Mými výzvami, kurzy a dalšími programy už prošlo více než 13 000 českých a slovenských žen a na Facebooku vedu jednu z největších komunit pro online podnikatelky.

Jelikož mám za sebou mnohaletou kariéru ve vědě, brzy si můj analytický mozek všiml toho, že každá podnikatelka jinak píše, přemýšlí i prodává. A tak vznikla copy-typologie D.A.C.H., podle které teď učím své klientky psát texty i plánovat kampaně. Už se těším na to, až usnadní tvorbu e-mailů, textů na sítě a prodejních strategií i vám!

Ingrid Dach

Jak se minikurz líbil ženám z předchozích ročníků?

Jak bude minikurz probíhat?

ZDARMA

Budeme se potkávat od 27. 2. do 3. 3. ve facebookové skupině.

KRÁTKÁ VIDEA

Mám pro vás návody, podle kterých se hned (a nadšeně!) pustíte do psaní.

ŽIVÉ VYSÍLÁNÍ

Každý večer se uvidíme ve vysílání o prodejních strategiích a kampaních.

KOMUNITA

Díky skupinové motivaci opravdu splníte všechny úkoly – a bude vás to bavit!

Přestaňte se u psaní textů trápit a pojďte si tvorbu obsahu i prodej užívat!

Stačí jen poznat svůj copy-typ a pochopit, jak zaujmout různé typy zákazníků.

Přidáte se?