Jsem přesvědčená, že největšího úspěchu můžete dosáhnout právě díky vaší jedinečnosti a ne tím, že budete papouškovat nabídku někoho jiného. Mým záměrem je naučit vás, jak vaši jedinečnost objevit, jak ji dostat do textů a jak ji prodat.
Proč? Protože není potřeba pořád dokola vymýšlet kolo. A i když nevěřím na „zaručené postupy“, nevěřím ani na „střílení naslepo“. Za dobré strategie považuji takové, které obsahují klíčové know-how, ale zároveň dávají prostor k tomu, aby si je každý mohl přizpůsobit podle toho, co dává smysl právě pro něj a jeho podnikání.
Proč? Protože existuje spousta návodů, jak psát skvělé texty. Má to jeden háček. Žádný „univerzálně skvělý text“ totiž neexistuje. Zpracovala jsem typologii lidí podle toho, jaké texty jsou pro ně ty pravé. S takovou teorií v tužce oslovíte svého ideálního klienta mnohem lépe než podle „univerzálního návodu“.
Proč? Protože online podnikatelů, kteří vyhořeli poté, co vydělali milióny, ale zároveň se zpronevěřili sami sobě, je plný internet. Nebudu vás učit, jak jednorázově vydělat a upadnout v zapomnění. Budu vás učit, jak najít způsob marketingu a prodeje, který bude fungovat, bude vás bavit a nebude vás vyčerpávat.
Proč? Protože abyste byli úspěšní, je potřeba experimentovat a učit se z každého dalšího pokusu. Zkoušet, měřit a analyzovat. Objevovat, jak svou jedinečnost dostat do takové služby/produktu, který má pro klienta největší hodnotu. Z mého pohledu je podnikání nekonečný experiment – tak si ho pojďme užít!
Před pár lety jsem se rozhodla opustit svou dlouholetou kariéru ve vědě, která pro mě tehdy byla vším. Měla jsem doktorát z biofyziky a prestižní spolupráce s vědeckými týmy z celého světa – a s narozením dětí jsem si uvědomila, že sice žiju svůj pracovní sen, ale nejsem šťastná. A tak jsem se přistěhovala zpátky ze zahraničí a úplně od nuly jsem začala podnikat.
Od psaní textů pro technické firmy jsem se díky spolupráci s agenturami a velkými značkami dostala k marketingovým textům, webovému copywritingu, sociálním sítím a prodejním kampaním. Dnes jako lektorka copywritingu a marketingu učím ženy, jak si správně nastavit strategii pro prodej online produktů a podpořit ji texty, které osloví všechny typy zákazníků.
Díky svým komunitám na sítích, kurzům i dalším programům inspiruji ostatní k tomu, aby našli odvahu a nebáli se dělat v životě velké změny. Aby se pustili do podnikání, které je láká, i když mají malé děti, jsou introverti nebo mají z podnikání i sociálních sítí strach.
Napište mi svou e-mailovou adresu a budete vždy v obraze – a moje novINKY budou každý týden ve vaší schránce. 🙂
Učím své klienty prodávat online produkty díky promyšleným textům, copy-typologii DACH a ověřeným strategiím >> více o mně
Přihlas se na čekací listinu a dám ti vědět.
You have successfully joined our subscriber list.