
Jak podnikat v tématu, které skoro nikdo nezná
Standardní poučky o tom, jak si vybrat téma podnikání, říkají, že to musí být něco, o co je zájem. Ano, v ideálním případě se váš
Standardní poučky o tom, jak si vybrat téma podnikání, říkají, že to musí být něco, o co je zájem. Ano, v ideálním případě se váš
Na sociálních sítích se na nás valí obsah od úspěšných podnikatelek, které vypadají skvěle i vteřinu po probuzení, točí videa hodná nominace na Oscara, bez
Dělej to, co cítíš. Žij své poslání. Tvá intuice tě navede k miliónové kampani. Zní to hezky – a dokonce se to i rýmuje. Ale
Známe to všichni – jsme v jednom kole, protože chystáme kampaň, pak pořád něco tvoříme na sítě, staráme se o klienty, o domácnost, o děti…
Když jsem před 6 lety začínala s copywritingem, nadšeně jsem se učila od všech možných mentorů a lektorů, abych objevila „ten pravý a jediný správný
Láká vás myšlenka, že byste letos začali tvořit a prodávat online kurzy? Už vás nebaví jen měnit čas za peníze a chcete své know-how předávat
Stejně jako loni a předloni jsem se i letos rozhodla, že se ohlédnu za právě končícím rokem v článku na blogu. Tento rok si budu
Díky sítím nesejdeme fanouškům z očí a z mysli, předáváme jim know-how i inspiraci, bavíme je, diskutujeme s nimi, prodáváme jim, necháváme je nahlédnout do
Trh je přesycený, všude na nás skáče spousta magnetů, kurzů a jiných nabídek, na sítích jsou malé dosahy, facebooková reklama je čím dál dražší… tohle
Nebudu vám nic nalhávat – plánování bylo dlouho mou slabou stránkou. Celé moje podnikání vzniklo jako spontánní nápad, takže to, že nemám žádný plán, mi