5 hvězdných tipů z mé lednové affiliate kampaně pro Sigrun
Pokud alespoň trochu sledujete moje sociální sítě a/nebo e-maily, tak vám určitě neuniklo, že jsem se v lednu oblékala víc do červené než do růžové. Jako affiliate partnerka jsem se totiž zúčastnila obrovské kampaně na kurz Kickstart islandsko-švýcarské markeťačky Sigrun, pro kterou je červená barva rozpoznávacím znamením. Během kampaně jsem měla možnost nakouknout Sigrun pod spoustu pokliček – a pod pár svých pokliček teď nechám na oplátku nahlédnout já vás. 🙂
Do kampaně jsem se zapojila proto, že jsem díky Kickstartu roku 2020 pořádně rozjela své podnikání, a navíc jsem na něj měla nadšenou zpětnou vazbu od všech 25 žen, které s mou podporou do kurzu loni vstoupily. Kampaň začala už v prosinci a koncem ledna jsem si nadělila úžasný narozeninový dárek v podobě 71 českých a slovenských Kickstartic. Celkem jsem tedy Sigrun přihrála skoro čtvrtinu všech nových účastnic Kickstartu, za což jsem jako její nejlepší affiliate partnerka všech dob 😀 vyhrála retreat i s limuzínou (a samozřejmě se Sigrun :D).

Nedávno jsem si dopsala své osobní launch review neboli zhodnocení kampaně. A vybrala jsem z něj pro vás 5 tipů, které vám pomůžou k úspěšnějším kampaním.
1. Zkoušejte nové věci (a zlepšujte se v těch starých)
Každou kampaň beru jako hru – a taky jako příležitost vyzkoušet si úplně nové věci. V lednové kampani jsem hodně testovala social selling, pořádně jsem se obula do rozhovorů s absolventkami Kickstartu… a taky jsem si poprvé nechala vyrobit GIFy na míru od úžasné fotografky a lektorky Kataríny Brič.

Experimentovala ale i Sigrun, které v téhle kampani poprvé vyzkoušela např. sociální síť Clubhouse. Během kampaně v ní otevřela místnost (pardon, ale fakt se mi nelíbí slovo růmka :-D), kam pozvala úspěšné klientky. Já tehdy ještě na Clubhouse nebyla, ale prý to bylo super. 🙂

Skvělé je, že se mi každá kampaň dělá snadněji, protože se zlepšuju v tom, co pro mě dřív bylo noční můrou. Užila jsem si svůj webinář v češtině, na který se přihlásilo skoro 3 000 českých a slovenských žen, i svoje vystoupení na kurzu od Sigrun, který sledovalo 15 000 lidí z celého světa. Takže: pokud z něčeho máte strach, jděte do akce! Budete pokaždé lepší a lepší. 🙂
2. Buďte fakt všude. A pořád!
Proč se dělají prodejní kampaně? Protože fungují. 🙂 Pokud opravdu chcete prodávat jako hvězda, nestačí nahodit prodejku na web, nahodit jeden příspěvek na fanpage a poslat dva maily. Kampaně fungují tak skvěle práve proto, že jste lidem na očích opakovaně a z různých úhlů jim představujete svou nabídku. Jo, pořád dokola, protože stejně nikdo nevidí všechny vaše příspěvky, e-maily a videa. A taky proto, že na každého funguje něco jiného.
Ne, neděláte to kvůli tomu, abyste ostatní otravovala. Jen jim potřebujete ukázat, co nabízíte a jak to vyřeší to, co je trápí. A chcete jim pomoct s rozhodnutím, jestli je pro ně vaše nabídka to pravé.
Hodně se mi líbilo, že když Sigrun něco v kampani vysílala, netroškařila a streamovala zároveň na Youtube, LinkedIn a na 3 místa na Facebooku (na osobní profilu, na stránce a ve skupině). Já jsem v prodejním týdnu vysílala 2–3 rozhovory denně na své fanpage i ve skupině a příště chci taky přihodit (nebo spíš rozhodit? :-)) i další sítě.

Během kampaně opravdu není čas na upejpání a sedění v koutě. Nalaďte se na to, jak je váš produkt úžasný a jak pomáhá ostatním. A pak si užívejte, že jste vidět a že můžete své nadšení z vaší nabídky šířit dál. A zaručuju vám, že když to bude bavit vás, bude to bavit i ostatní. 🙂
3. Myslete na svou energii
Jakou chybu udělá skoro každý během první (druhé, třetí…) kampaně? Neohlídá si svou energii. Kampaň totiž vypadá zvenku jako brnkačka – pár e-mailů, nějaké vysílání, však na tom nic není, že? To, co během kampaně vidíte navenek, je ale samozřejmě jen malá špička hodně velikého ledovce.
Kdybych se během kampaně i její přípavy nestarala o svou energii, byla bych odrovnaná dávno před prodejním týdnem. Naštěstí jsem si ale už v prosinci domluvila individuální mentoring u Petry Dvořákové, díky které jsem najela na zdravé jídlo a pravidelné cvičení.
Po kampani jsem sice byla unavená, ale nebyla to žádná šílená únava, ze které bych se musela vzpamatovávat několik dnů nebo týdnů. A díky rannímu cvičení a stravě s omezením cukrů jsem daleko lépe zvládala i emočně napjaté situace, o které není během žádné kampaně nouze (Sakra, poslala jsem všem v mailu špatný odkaz! Sakra, poslala jsem půlce databáze dva maily místo jednoho! Sakra, domluvila jsem si dva rozhovory na stejný čas! atd. atd. :-D).

S emoční pohodou mi během kampaně pomáhaly i Bachovy esence (ve kterých se vyznám díky online kurzu od Martiny Taubrové) a éterické oleje, které jsem dostala k online kurzu aromaterapie od Jany Urbanové. Bachovky i éteráky mám pořád po ruce u pracovního stolu a během kampaně jsem je využívala několikrát denně. A večer jsem pravidelně poslouchala meditace pro unavené podnikatelky od Niky Melia.
Ať už vám s emocemi a energií pomáhá cokoliv, doporučuju si během kampaně naordinovat zvýšené dávky. 🙂 Protože to, jak se budete cítit, výrazně ovlivní váš prodejní výsledek.
4. Během kampaně se soustřeďte jen na kampaň
Původně jsem chtěla v lednu nabízet i svůj Hvězdný mastermind. Nakonec jsem se ale rozhodla kašlat na předsudky typu „Prosinec není dobrý čas na kampaně!“ a začala jsem ho prodávat už koncem loňského roku. Samozřejmě se ukázalo, že prosinec je asi tak stejně dobrý měsíc na kampaně jako kterýkoliv jiný, protože všech 12 mastermindových míst zmizelo hvězdnou rychlostí. Stačilo jen chytře promyslet splátky a snížit tu prosincovou. 🙂
Prozřetelně jsem si na leden nedomlouvala skoro žádné další projekty, konzultace nebo rozhovory. A naopak jsem si domlouvala hlídání dětí a obědy z restaruací. Mohla jsem se věnovat jen kampani – a díky tomu jsem do ní mohla jít fakt naplno.

5. Zůstávejte sama sebou
I tentokrát jsem poprosila ženy ve své facebookové skupině, aby popsaly mou kampaň pomocí tří slov. V odpovědích se hodně často opakovala slova autentická, uvolněná, bezprostřední, srdečná, přirozená, upřímná, otevřená a nadšená. A z toho mám fakt velkou radost, protože přesně takto jsem se během kampaně cítila: ve svém živlu a sama sebou.

Na nic jsem si nehrála, upřímně jsem sdílela svoje nadšení, svůj příběh i příběhy dalších žen. A užívala jsem si rozhovory se všemi inspirativními ženami, se kterými jsem si během kampaně volala. Některá setkání byla až dojemná a budu na ně dlouho vzpomínat. A každému jsem se snažila upřímně poradit, co je v jeho situaci nejlepší.

Takže: když víte, že je vaše nabídka skvělá, je snadné ji prodávat. Stačí jen být hodně vidět a zůstat sama sebou. 🙂
A co dál?
Zajímají vás další tipy z mých kampaní a kampaní mých klientek? Sledujte mou fanpage, facebookovou skupinu a můj profil na Clubhouse (@ingriddach). A ráda vám je budu posílat i e-mailem – stačí se přihlásit tu. Těším se na vaše hvězdné kampaně! 🙂
4 komentáře
Milá Inko..dočetla jsem do konce jednim dechem.. Čiší i z textu nadšení a dobrodružství, které láká i mě.. dokázala bych i já kampaň? Typy na zazdrojovani jsou super. Leckdy na sebe zapomínáme a divíme se, že jsme unavené. My ženy obzvlášť. Jsi neuvěřitelná žena..??
Krásné, četla jsem jedním dechem, bez mrknutí oka. Ukapla i slza. Jsi skvělá. Děkuji ♥️??
Inko, troufám si říct, že vyčníváš z řady. A to SVOU OSOBNOSTÍ. Tvoje dávka empatie a vstřícnosti k nám „cizím“ je PECKA. Neumím to vyjádřit lépe, přála bych si napsat mnohem údernější slovo, s větší dynamikou. Jsi úžasná. Děkuji, že mohu být součástí, děkuji, že mne inspiruješ. Darina
Inko, to se tak krásně čte, jak se umíte o sebe dobře postarat (práce s energií a časem), to by mohla závidět většina lidí z pomáhajících profesí. Klobouk dolu!